Stofzuiger zorgt voor fijnstof

Schrijf hier negatieve reacties hoe mensen reageren op houtrook. De bedoeling hiermee is om een goed onderbouwde weerwoord hierop te maken. Hoe moet je hiermee omgaan?
Plaats reactie
vuurkorf
Site Admin
Berichten: 1402
Lid geworden op: 04-09-2015 22:42

Stofzuiger zorgt voor fijnstof

Bericht door vuurkorf » 13-04-2017 21:04

Trouwens wil ik een volgende bron van Fijnstof melden waarover ik niets van heb vernomen op jullie website. Ik kocht namelijk een stofzuiger na tien jaar. Sommige. moderne stofzuigers hebben nu een zogenaamd fijnstoffilter

Verkoper vertelde dat bij het stofzuigen behoorlijke hoeveelheden fijnstof opwaaien omdat ze door het normale filter heengaan. Stofzuigen is vanuit uw materie bekeken dus ook een behoorlijke kankerverwekkende bezigheid. Wellicht ook een idee om alle stofzuigers zonder fijnstoffilter ook maar eens aan te pakken... En wat dacht u van het houden van huisdieren en vooral vogels,.

Wist u hoeveel gevaarlijk fijnstof van kooivogels afkomen en dat je daar flink ziek van kan worden of van katten! Misschien moeten we ook eens zeer kritisch kijken naar de vliegende ratten in steden, stadsduiven genaamd. Zeer ongezond. Bij mensen met katten krijg ik ook altijd prikkende rode ogen en uitslag.

Plaats reactie