SP Dordrecht

Wat zijn de meningen van politieke partijen?
Plaats reactie
vuurkorf
Site Admin
Berichten: 1402
Lid geworden op: 04-09-2015 22:42

SP Dordrecht

Bericht door vuurkorf » 12-01-2016 10:46

De SP is u zeer erkentelijk voor het feit dat u zich intensief met deze kwestie bezighoudt. In ons vorige antwoord hebben wij al aangegeven dat de SP uw brief op de agenda van haar eerstvolgende vergadering zal plaatsen. Ik kan derhalve niet inhoudelijk ingaan op uw bericht. Desalniettemin zijn wij van mening dat in tegenstelling tot hetgeen Sharon Dijksma beweert, deze zaak niet per se een zaak is van een individuele gemeente.

De SP zal na de eerstvolgende bestuursvergadering inhoudelijk terugkomen op uw brief.

vuurkorf
Site Admin
Berichten: 1402
Lid geworden op: 04-09-2015 22:42

Bericht door vuurkorf » 02-02-2016 11:49

Deze kwestie is inderdaad kort aan de orde geweest. Wij hebben besloten dit onderwerp over te hevelen naar onze Tweede Kamerleden en meer in het bijzonder naar het wetenschappelijk instituut van de SP, SPÂ’s Alternatieve Rekenkamer (SPark). Het probleem dat u schetst is immers een landelijk probleem.

Onze Bestuursvergadering vond afgelopen donderdag plaats en dit onderwerp is als actiepunt aangemerkt, in zoverre dat ik een e-mail hierover zal sturen aan de heer Ronald van Raak, voorzitter van deze denktank. Ik heb echter ook op eigen initiatief een e-mail gestuurd aan Milieudefensie. Milieudefensie antwoordde mij dat de kwestie bij hen geen prioriteit geniet.

Ik hoop u naar tevredenheid te hebben beantwoord. De SP stelt er altijd prijs op wanneer betrokken burgers misstanden signaleren of ons inlichten omtrent een specifiek probleem. Indien daar aanleiding toe is, zal ik u hierover berichten.

Met vriendelijke groet,
Antoine, Secretaris van de SP Afdeling Dordrecht

Plaats reactie