Gemeente Rucphen

Wat is het beleid van de gemeente?
Plaats reactie
vuurkorf
Site Admin
Berichten: 1402
Lid geworden op: 04-09-2015 22:42

Gemeente Rucphen

Bericht door vuurkorf » 02-01-2016 17:12

In ons systeem zijn 2 klachten geregistreerd
Gezien ons registratiesysteem kan ik tot de conclusie komen dat bij ons 2 klachten bekend zijn. Een enkele maal wordt onze buitengewoon opsporingsambtenaar direct benaderd met dergelijke klachten en/of vragen. Deze directe klachten komen echter maar sporadisch voor.

De BOA voert een controle uit na het ontvangen van een klacht
Na het ontvangen van een klacht voert onze buitengewoon opsporingsambtenaar een controle uit. Afhankelijk van de situatie zal naar een passende oplossing worden gezocht.

Ik vertrouw erop dat ik uw vraag op deze manier voldoende heb beantwoord. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met mij opnemen.

vuurkorf
Site Admin
Berichten: 1402
Lid geworden op: 04-09-2015 22:42

Gemeente Bergen (NH)

Bericht door vuurkorf » 30-09-2016 23:24

Dank voor uw mail en de bijlage. In uw mail vroeg u ook naar de hoeveelheid meldingen die wij afgelopen 2 jaar hebben ontvangen over verbranden van afval. Ik heb voor u in ons systeem gekeken en kan u melden dat er bij ons van afgelopen 2 jaar geen meldingen zijn geregistreerd en dus ook niet zijn binnengekomen.

Mocht u vragen hebben of toelichting wensen dan ontvang ik graag uw postadres en/of telefoonnummer zodat ik u verder kan informeren.

Plaats reactie